Koolhydraatbeperkte leefstijl | Marianne De EetLijn Coach


Koolhydraatbeperkte leefstijl

Wat houdt het in en is het geschikt voor jou?

Een leefstijl zonder jojo effect.

Je gaat geen dieet volgen maar een koolhydraatbeperkte leefstijl. Dit heeft de voordelen van een ketogeen dieet maar niet de nadelen. 
Het doel is om je bloedsuikerspiegel te stabiliseren met uitgebalanceerde voeding. Er wordt gebruik gemaakt van alle voedingsgroepen: koolhydraten, eiwitten en vetten. Op deze manier kun je zonder al te veel aanpassingen een gezond gewicht bereiken en behouden.
 

Wil je weten of het bij jou past? Lees hieronder verder.

Odoo • Tekst en afbeelding

Wat is een koolhydraatbeperkte methode?



Het is geen dieet maar 
een verandering van je leefstijl.


Meer info               

Voor wie is het geschikt?




Geschikt voor iedereen die zijn of haar gezondheid wil verbeteren.

Wat levert het jou op?



Een nieuwe gezonde leefstijl die
blijvend is.

Meer info 

Herken je van één van deze kwalen?

Dan kan een koolhydraatbeperkte leefstijl iets voor jou betekenen.

Overgewicht, schommelende bloedsuikerspiegel,
darmklachten, diabetes type 2 of PDS?

 Verhoogde bloeddruk, migraine, verhoogd cholesterol, gewrichtsklachten of hart- en vaatziekten?

 

Overgangsklachten, wisselende stemmingen, hoofdpijn, huidproblemen of vermoeidheid?

Wil jij meer energie en in balans zijn?

Op deze manier lukt het jou.

Een nieuwe leefstijl met een gezond eetpatroon. Geen jojo-effect. Stabiliseren van de bloedsuikerspiegel

Reiniging op celniveau zodat het zelfhelend vermogen van je lichaam wordt geactiveerd.

Meer balans in je voeding. Investeer in jezelf voor meer energie en om te genieten van het leven.

 


Ben je nieuwsgierig geworden? Klik op de button om meer te lezen over de Trajecten.
Je bent altijd welkom voor een gratis kennismakingsgesprek zodat ik je meer kan vertellen over hoe ik werk.